افزایش ظرفیت تولید روزانه 60 هزار بشکه نفت در نفت و گاز اروندان

به گفته مدیر منطقه آزادگان جنوبی، تعمیرات اساسی، کارهای خودابتکاری، برق کشی تازه و تأمین برق پایدار و حذف دیزل ژنراتورها در واحد سیار فرآورشی (اسکیدمونتد) شرکت نفت و گاز اروندان، افزون بر افزایش تولید روزانه 60 هزار بشکه نفت، سبب کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و آلاینده ها شده است.

عصراقتصاد: به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، رضا جعفری درباره اقدام های انجام شده به منظور افزایش تولید واحد سیار فرآورشی بیان کرد: این اقدام ها به تسهیل روند کار و کاهش هدر رفتن سرمایه منجر شده است.

وی همچنین بر اهمیت حفظ محیط زیست در کنار تولید تأکید کرد و افزود: با حذف دیزل ژنراتورها، آلودگی های زیست محیطی نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است.

مدیر منطقه آزادگان جنوبی توجه به مسائل فنی به منظور تسهیل فرایندها و افزایش بهره وری تولید را از اولویت های شرکت نفت و گاز اروندان دانست و بیان کرد: انجام اقدم های اخیر در اسکیدمونتد سبب افزایش تولید این کارخانه به بیش از 60 هزار بشکه در روز شده است.

همچنین رضا طرفی، سرپرست عملیات بهره برداری اسکیدمونتد شرکت نفت و گاز اروندان نیز گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی مدیریت ارشد اروندان، تمهیدهای انجام شده و خرید تجهیزات مانند ترانس و لوازم، انتقال برق این مجموعه از دو ماه گذشته انجام شد و سرانجام کار با سرعت پایان یافت و برق پایدار وارد مدار شد.

وی افزود: تولید و نگهداشت در این کارخانه به خوبی در حال انجام است و تلاش های شبانه روزی کارکنان نقش مهمی در این موفقیت داشته است و هم اکنون نیز چند طرح ابتکاری برای افزایش تولید در نظر گرفته شده که در مرحله کارشناسی قرار دارند.

سرپرست عملیات بهره برداری اسکیدمونتد شرکت نفت و گاز اروندان تأکید کرد: این اقدام های مؤثر نه تنها سبب افزایش تولید و بهره وری شرکت شده، بلکه نقش ارزشمندی در حفظ و بهبود محیط زیست داشته است.

برچسب ها نفت و گاز اروندان

نظرات

captcha